Sabtu, 19 April 2014

Annyeonghaseyo, Hi Readers

For those of you who love to create short stories, fanfiction, story essays about your idol. Well, here at this website, I will post story by you, if you want maksut I or you be willing stories or fanfiction I post, you could mention messange or direct me to a twitter account: https://twitter.com/sherin_maydiana that if you are willing, as it later I reply messange mention or direct you, and you'll send an email to me and do not forget the data yourself, ie, your name, your country. Do not forget the title, genre, cast, cast support.

Okay until here ne? annyeonghaseyo

Indo Sub:

Bagi kalian yang suka sekali membuat cerita pendek, Fanfiction, cerita karangan-karangan tentang idola kalian. Nah, disini di website ini, aku akan mengepost cerita karangan kalian, maksut aku jika kalian ingin atau bersedia cerita atau fanfiction kalian aku post, kalian bisa mention atau direct messange ke akun twitter aku : https://twitter.com/sherin_maydiana, itu jika kalian bersedia, setelah itu nanti aku balas mention atau direct messange kalian, dan nanti kalian kirim ke email aku dan jangan lupa data diri kalian, yaitu, nama kalian,negara kalian. Jangan lupa judul,genre,cast, support cast.

Oke sampai sini ne? Annyeonghaseyo





Tidak ada komentar:

Posting Komentar